خرید سامانه پیامکی سیستان و بلوچستان

خرید سامانه پیامکی سیستان و بلوچستان

برای استفاده از سامانه پیامکی ، در ابتدا باید از پیشگامان وب ، اقدام به خرید سامانه پیامکی کرده و سپس اقدام به ارسال پیام کوتاه کنید.

ابتدا باید ثبت نام انجام دهید که میتوانید با کلیک اینجا ثبت نام را انجام دهید و سپس بعد از ثبت نام  و انتخاب نام کاربری و پسورد شما هم میتوانید با کلیک ایجا وارد پنل پیامکی خود شوید.

بعد از خرید سامانه پیامکی سیستان و بلوچستان میتوانید وارد پنل شده و به تمام استان و شهرها و روستا ها پیامک ارسال کنید.

سامانه پیامکی

فوق حرفه ای

239000

ارسال پیامک انبوه

مسابقه

نظر سنجی

نوبت دهی

خدمات هوشمند

دفترچه تلفن

و ده ها امکانات دیگر

تعرفه ارسال : 33 تومان

پشتیبانی 24 ساعته

 

حرفه ای

139000

ارسال پیامک انبوه

مسابقه

نظر سنجی

نوبت دهی

خدمات هوشمند

دفترچه تلفن

و ده ها امکانات دیگر

تعرفه ارسال : 34 تومان

پشتیبانی 24 ساعته

 

شرکتی

89000

ارسال پیامک انبوه

مسابقه

نظر سنجی

نوبت دهی

خدمات هوشمند

دفترچه تلفن

و ده ها امکانات دیگر

تعرفه ارسال : 35 تومان

پشتیبانی 24 ساعته

 

تجاری

49000

ارسال پیامک انبوه

مسابقه

نظر سنجی

نوبت دهی

خدمات هوشمند

دفترچه تلفن

و ده ها امکانات دیگر

تعرفه ارسال : 36 تومان

پشتیبانی 24 ساعته

 

پنل رایگان

رایگان

ارسال پیامک انبوه

مسابقه

نظر سنجی

نوبت دهی

خدمات هوشمند

دفترچه تلفن

و ده ها امکانات دیگر

تعرفه ارسال : 42 تومان

پشتیبانی 24 ساعته

 

درباره سیستان و بلوچستان

استان سیستان و بلوچستان استانی در جنوب شرقی ایران است که دارای جمعیت ۲٬۷۷۵٬۰۱۴ نفر می‌باشد و پس از کرمان ، دومین استان پهناور ایران به‌شمار می‌رود.

مساحت: ۱۸۱٬۷۸۵ کیلومتر مربع

جمعیت: ۲٫۷۷۵ میلیون (۲۰۱۶)

زاهِدانْ یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان سیستان و بلوچستان است. این شهر در منطقهٔ سرحد قرار دارد.

نام پیشین شهر دزداب بوده که در زمان رضا شاه به «زاهدان» تغییر یافته‌ است.

زاهدان از سمت شمال به شهرستان هامون و، از سمت جنوب به شهرستان تفتان ، از سمت شرق به کشورهای افغانستان و پاکستان و از سمت غرب به شهرستان فهرج منتهی می‌شود.

آب و هوای شهر زاهدان گرم و خشک به‌شمار می‌رود ولی شب‌ های تابستان آب و هوای این شهر رو به سردی می‌گراید

آب آشامیدنی زاهدان لوله‌ کشی آب شیرین است و از طریق انتقال آب از شهرستان زابل و هامون تأمین می‌گردد.

زاهدان به جهت مرزی بودن ، از موقعیت استراتژیک جغرافیایی و تجاری و نظامی و شرایط خاص برخوردار است.

به گونه‌ ای که از یک‌سو راه‌ آهن پاکستان که از مرز میرجاوه وارد ایران می‌شود و از سوی دیگر راه‌آهن سراسری ایران به این شهر منتهی می‌شود ، و از سوی دیگر در نزدیکی به میل سه جانبهٔ ایران و پاکستان و افغانستان قرار دارد.

نمایندگی سامانه پیامکی

نمایندگی سطح 1

349000

ارسال پیامک انبوه

مسابقه

نظر سنجی

نوبت دهی

خدمات هوشمند

دفترچه تلفن

نامحدود کاربر زیر مجموعه

و ده ها امکانات دیگر

تعرفه ارسال : 33 تومان

پشتیبانی 24 ساعته

 

نمایندگی سطح 2

249000

ارسال پیامک انبوه

مسابقه

نظر سنجی

نوبت دهی

خدمات هوشمند

دفترچه تلفن

نامحدود کاربر زیر مجموعه

و ده ها امکانات دیگر

تعرفه ارسال : 37 تومان

پشتیبانی 24 ساعته

 

نمایندگی سطح 3

149000

ارسال پیامک انبوه

مسابقه

نظر سنجی

نوبت دهی

خدمات هوشمند

دفترچه تلفن

نامحدود کاربر زیر مجموعه

و ده ها امکانات دیگر

تعرفه ارسال : 39 تومان

پشتیبانی 24 ساعته

 

ارسال پیامک انبوه

اگر قصد ارسال پیامک انبوه ( بیش از 100 هزار پیامک ) داشته باشید می توانید بدون خرید پنل پیامکی نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش هزینه بیشتری نسبت به خرید پنل و ارسال توسط خودتان خواهید داشت.

اگر توانایی مدیریت پنل که کاملا فارسی و ساده است را دارید ، میتوانید با هزینه به مراتب کمتر ارسال پیامک خود را انجام دهید.

تعداد ارسال

50 تومان

43 تومان

42 تومان

41 تومان

39 تومان

تماس بگیرید

میزان ارسال

کمتر از 100 هزار عدد

100 تا 200 هزار عدد

200 تا 500 هزار عدد

500 هزار تا 1 میلیون عدد

1 میلیون تا 2 میلیون عدد

بیش از 2 میلیون

BTS چیست

ارسال BTS یا همان ارسال از طریق دکل های مخابراتی یکی از روش‌ های ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره‌های ایرانسل واقع در یک منطقه یا محله می‎باشد.

معمولا بر اساس آخرین آپدیت که یک هفته تا دو هفته قبل میباشد ارسال ها انجام میشود.

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت یکی از روش های ارسال پیامک هدفمند است که شما با روش ارسال پیامک به تفکیک شماره‌ها به صورت سن و جنسیت می‌توانید به افرادی که در بازه سنی مشخصی هستند یا مرد یا زن هستند پیامک ارسال کنید.

اگر تجارت شما محدود به سن و جنس خاصی است و مشتریان شما را گروه افراد خاصی را تشکیل می دهند. بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها ، ارسال پیامک های تبلیغاتی خود را به سن محدود کنید.

با این روش تبلیغات شما هدفمند شده و با هزینه کمتری میتوانید بحث تبلیغات به جامعه هدف خود را انجام دهید.

 

 

فرآیند خرید پنل اس ام اس در سیستان و بلوچستان

جهت خرید پنل اس ام اس کافیست ، اینجا کلیک کنید و پنل مد نظر خود را در فرم ثبت نام انتخاب کرده و سپس از اینجا وارد پنل شده و هزینه را پرداخت و از پنل خود استفاده کنید.

کسب درآمد با نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سیستان و بلوچستان

شما هم میتوانید مانند صد ها نماینده ما در سراسر ایران با راه اندازی وب سایت و فروش پنل پیام کوتاه ، کسب و کار خود را راه اندازی کرده و به درآمد های بالا دست پیدا کنید.
مژه ما به شما این هست که پیشگامان وب در ضمینه طراحی سایت هم فعالیت دارد و وب سایت شما را با کمترین هزینه طراحی و سئو مینماید.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

زمانی که شما قصد انجام تبلیغات پیامکی در منطقۀ خاصی داشته باشید ، ارسال sms بر اساس کد پستی یا ارسال پیامک از نقشه گوگل مپ بهترین روش است.
در روش ارسال پیامک بر اساس کد پستی می‌توانید به افرادی که در نزدیکی محل مورد نظر شما هستند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.
در روش ارسال اس ام اس از طریق کد پستی می توانید با ثبت چهار رقم از سمت چپ کد پستی منطقه سکونت یا محل کار مورد نظر خود به کلیه شماره موبایل‌های فعال آن منطقه پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.
هر چقدر که تعداد شماره کد پستی از سمت چپ بیشتر شود به مختصات دقیق تری نسبت به کد پستی خود شما دست پیدا خواهید کرد.

رشد خرید سامانه پیامکی در سیستان و بلوچستان

سرعت رشد وب سایت های اینترنتی بسیار بالاست و هر روز تعداد کسانی که دارای وب سایت میباشند بیشتر و بیشتر میگردد و تقریبا اکثر وب سایت ها نیاز به پنل پیامک جهت تائید خط و اطلاع رسانی از وضعیت سفارش مشتریان دارند.

خرید سامانه پیامکی در سیستان و بلوچستان

چگونه نماینده پیشگامان وب شوم

کافیست وارد وب سایت پیشگامان وب شده و یکی از سه پلن نمایندگی را انتخاب کرده و خرید کنید.

اگر مایل بودید طراحی وب سایت خود را هم به پیشگامان وب میسپارید تا با بهترین کیفیت و قیمت وب سایت خود را دریافت کنید و اقدام به فروش پنل sms کنید.

سرور سامانه پیام کوتاه کجاست

سرور های پنل پیامکی پیشگامان وب در دیتاسنتر های داخلی میباشد که این مورد باعث افزایش سرعت و کیفیت ارسال پیام کوتاه ارسال شما میگردد.

تفاوت خط اشتراکی و خط اختصاصی

خط اختصاصی فقط به نام یک شخص است که با آن می‌تواند به مشتریان خود پیامک ارسال کند. اما چند نفر می‌توانند به طور همزمان از خط اشتراکی استفاده کنند.

خط اختصاصی دو طرفه است. یعنی امکان دریافت پیامک از طرف مخاطب و مشتری را دارد اما خط اشتراکی چون چند نفر از آن استفاده می‌کنند ، نمی‌توان از طریق آن پیامکی از طرف مخاطب و مشتری دریافت کرد.

با خط اختصاصی می‌توانید برای مخاطبین و مشتریان خود مسابقه پیامکی یا نظرسنجی پیامکی ایجاد کنید در حالی که این تعامل در خط اشتراکی وجود ندارد.

دریافت پیامک

اگر شما هم دارای خط اختصاصی باشید و ارسال پیام کوتاه خود را با خط اختصاصی خود انجام دهید ف هر مشتری که به شما پاسخ دهد در قسمت پیامک های دریافتی ، پیام مورد نظر برای شما نمایش داده خواهد شد.

وب سرویس در پنل پیامک

وب سرویس پیشگامان وب ، یکی از مهمترین خدمات ارائه برای برنامه نویسان ، توسعه دهندگان وب و سایر افراد این حوزه است.

به عبارتی دیگر وب سرویس ها بدین جهت ارائه شده اند تا صاحبان سایت های مختلف ( سایت برنامه نویسی شده یا سایت هایی با CMS عمومی ) به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به پنل کاربری ارائه دهنده ، پیام های مورد نیاز را دریافت و ارسال کنند.

این ارسال و دریافت پیامک براساس کدهای برنامه نویسی شده و یا افزونه های تهیه شده قابل استفاده هستند که اطلاعات و دسترسی های مورد نظر آن در ادامه همین صفحه برای تمامی زبان های برنامه نویسی و یا تمامی سیستم های مدیریت محتوا عمومی قابل استفاده است.

چرا قیمت های پیشگام وب از سایر وب سایت ها پایین تر است؟

پیشگام وب همواره تمام تلاش خود را کرده است که با نهایت تخفیف سرویس های خود را ارائه کند ، همنین دلایل مختلفی در قیمت ارائه سامانه پیامکی وجود دارد نظیر سرور اجاره ای یا سرور خود شرکت ، میزان سود مورد انتظار شرکت ، تعداد مشتریان شرکت مروبطه ، کانفیک سرور و… که همه موارد و موارد دیگر باعث شده بتوانیم با قیمت مناسب به شما ارائه خدمات کنیم.

همچنین میتوانید پنل خود را با کمترین قیمت مد نظر شارژ کنید و در ابتدا هم پنل رایگان را انتخاب کنید تا از کیفیت ارائه شده مطمئن شوید.

ارسال پیامک بر اساس مشاغل

ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی با قابلیت تفکیک جامعه هدف از طریق مشاغل و اصناف مخاطبان با استفاده از این نوع ارسال امکان پذیر خواهد بود.

به عنوان مثال اگر شما یک شرکت فروش قطعات خودرو داشته باشید و قصد جذب مشتری و یا تبلیغات هدفمند را داشته باشدی می توانید از این روش بهره ببرید.

یعنی می توانید با در اختیار داشتن بانک شماره موبایل فروشندگان خرد قطعات خودرو برای آن ها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید .

طراحی سایت سامانه پیامکی

شرکت پیشگامان وب با بهره گیری از متد پیشرفته فناوری و سطح علمی پرسنل خود با توجه به نیاز کارفرما ، با افتخار اقدام به طراحی وب سایت شما در سیستان و بلوچستان می کند.

ظاهری شکیل ، امنیت بالا ، سرعت مناسب ، مدیریت داینامیک ، طراحی وب سایت ریسپانسیو و سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو از اولویت های مهم یک طراحی سایت حرفه ای می باشد.

اگر شما هم قصد راه اندازی سایت فروش پنل پیامک دارید ، کافیت طراحی وب سایت را هم به ما بسپارید تا یک وب سایت مناسب در ضمینه خرید سامانه پیامکی دریافت کنید.

فهرست شهر های استان سیستان و بلوچستان

پیشگامان وب ، پیشگام در ارائه خدمات سامانه پیامکی در سیستان و بلوچستان

زاهدان _ زابل _ ایرانشهر _ چابهار _ سراوان _ خاش _ کنارک _ جالق _ نیکشهر _ پیشین _ سوران _ زهک _ فنوج _ مهرستان _ بمپور _ قصرقند _ محمدان _ گلمورتی _ راسک _ میرجاوه _ دوست محمد _ بنت _ نگور _ محمدی _ نوک آباد _ نصرت‌آباد _ بزمان _ گشت _ علی اکبر _ اسپکه _ اسماعیل آباد _ بندر بریس _ زرآباد _ سیب _ آشار _ بنجار _ ادیمی _ محمدآباد _ کتیج _ پارود _ اسفندک _ چگردک _ ساربوک _ چانف _ سیرکان _ سرباز _ قاسم‌آباد _ سرجنگل _ ریگ ملک _ هیدوچ _ قرقری _ پلان _ ده رئیس _ جزینک _ شهر جدید رامشار _ شهر جدید تیس

خرید سامانه پیامکی در سیستان و بلوچستان

شما با خرید پنل پیامکی سیستان و بلوچستان ، علاوه بر اینکه قابلیت ارسال پیام کوتاه به استان را دارا میباشید ، میتوانید به سایر استان ها هم پیامک ارسال کنید.

همچنین به بانک شماره تمامی استان ها که به سایر مشتریان در سایر استان ها ارائه میگردد هم دسترسی دارید.

تاریخچه فعالیت پیشگامان وب

شرکت پیشگامان وب که خدمات ارسال پیام کوتاه در سیستان و بلوچستان با بیش از دو دهه سابقه به عنوان یکی از شرکت های پیشگام و با تجربه در زمینه طراحی وب سایت در سیستان و بلوچستان شناخته می شود.
شرکت پیشگامان وب با ایجاد تیم های تخصصی طراحی وب سایت در زمینه های آنالیز سایت ، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب انجام انواع پروژه های وب در زمینه های مختلف کسب و کار ، آماده انجام طراحی وب سایت برای صاحبان کسب و کار و مشاغل می باشد و همچنین با ارئه سامانه پیام کوتاه میتوانید تائید موبایل کاربران خود را انجام دهید.
پیشگامان وب سیستان و بلوچستان همواره نهایت تلاش خود را برای موفقیت و رشد کسب و کار مشتریان خود به کار بسته و سایت های بزرگ و موفقی که تا کنون توسط ما اجرا شده است و رضایت مندی مشتریان مان گواه این ادعا است.

همکاری در ضمینه ارسال پیام کوتاه

شما هم میتوانید مانند بسیاری از مشتریان ما ، به دوستان خود پیشنهاد تبلیغات پیامکی داده و با دریافت هزینه بیشتر ارسال پیامک را از پنل خود انجام داده و یا به ما بسپارید تا توسط ما انجام گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *